Jak działa Multikarnet OK
Najczęściej zadawane pytania
- 1. Co to jest MULTIKARNET OK?
- MULTIKARNET OK umożliwia korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie wybranego województwa lub kraju. Oferujemy dostęp do starannie wyselekcjonowanych placówek świadczących usługi poprawy zdrowia, urody i kondycji fizycznej bez konieczności stosowania kart i udostępniania swoich danych osobowych.
- 2. Dlaczego muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?
- Każdy Użytkownik Multipakietu OK posiada indywidualne konto w systemie. Niezbędne jest podanie swojego numeru telefonu, gdyż w obiektach wejścia odbywają się przez system SMS i weryfikacja Użytkownika następuje na podstawie jego numeru telefonu.
- 3. Jak opłacić MK?
- Użytkownicy posiadający pakiet firmowy, proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@oksystem.pl, gdyż sposób płatności może różnić się w zależności od rodzaju współpracy.
- 4. Jaki jest czas oczekiwania na aktywację MK?
- MULTIKARNET OK jest aktywny od wybranej daty zakupu, pod warunkiem, że zostały wykonane poniższe czynności:
- przypisanie użytkownika do MULTIKARNETU OK
- uiszczenie opłaty za MULTIKARNET OK
- 5. Czy dostanę kartę?
- W odróżnieniu od firm świadczących podobne usługi na rynku, OK System nie oferuje kart magnetycznych. Wejścia do obiektów odbywają się poprzez system SMS.
- 6. Kiedy wysyłać SMS?
- Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed planowanym wejściem na usługę.
- 7. Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?
- Na stronie https://www.oksystem.pl/oferta/firmowymożna sprawdzić dostępne obiekt w ramach MULTIKARNETÓW OK dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych w postaci listy oraz mapy.
- 8. Wysłałem już SMS, ale chcę skorzystać z innej usługi. Co mogę zrobić?
- W celu anulowania wejścia na daną usługę należy w ciągu 10 minut wysłać SMS o treści „rezygnuję”. Otrzymasz SMS zwrotny z informacją o anulowaniu wejścia. Po upływie 10 minut, anulowanie nie będzie możliwe.
- 9. Co oznacza limit wejść 2 lub 3 razy w tygodniu?
- Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 lub 3 razy w tygodniu z dowolnej usługi z naszej oferty. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc. UWAGA! Dla Klientów biznesowych dostępne są MULTIKARNETY OK bez limitu wejść.
- 10. Jak mogę sprawdzić ile wejść zostało mi do końca tygodnia?
- Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać SMS o treści „ile” na pod 661 000 556.
- 11. Czy są dostępne pakiety dla osób indywidualnych?
- Nie. Dostępna jest wyłącznie oferta dla firm.
- 12. Jaka jest minimalna liczba pracowników w firmie, która chce zamówić pakiety sportowe?
- Firma powinna zatrudniać minimum 10 osób, które byłyby zainteresowane pakietami sportowymi.